Bengt-Alfreds Tankesmedja

Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Bengt - 12 februari 2010 16:41


  

I gå en bild på huset som Skogsfrun tyckte var trevligt. Därför visar jag att snart kommer alla att se ut så här i detta område!

  

 


REDAN FREDAG IGEN!


I går kunde jag se smide för ett år sen. Hade blivit utmanad av Ruth!

Vill ni se det så klicka här!

När jag så läste det förstår jag inte hur jag kunde få ihop det.

Men jag kunde också få se smidet som var för två år sen. Det handlade om

min favoritkonstnär. Klicka här så kan ni se det!

I dag finns det så mycket mer om honom på you tube varför jag vill att ni nu till helgen också ska kunna få njuta av hans skicklighet!

Därför visar jag här en film med några av hans konstverk.

Synd det inte går att visa bildspel för då skulle ni fått se mycket av honom.

 

Så är det Alla hjärtans dag på söndag så:

 

  



 

Har veckan som nu är slut varit bra? Det hoppas jag! Önskar nu att helgen blir ännu bättre

och full av glädje och lycka. KRAM


Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards