Bengt-Alfreds Tankesmedja

Alla inlägg under december 2009

Av Bengt - 19 december 2009 13:11

  

 

 

Jag lever och mår bra och:   

 

Jag har INTE lagt av med bloggen!

 Efter nyår hoppas jag komma igång igen.

Då ger jag förklaring till varför det inte

har blivit något på länge. 


Tack för alla kommentarerna i mitt förra lilla smide!


Nu önskar jag alla en riktigt GOD JUL

och ett riktigt GOTT NYTT ÅR

Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards