Bengt-Alfreds Tankesmedja

Alla inlägg under mars 2013

Av Bengt - 10 mars 2013 12:36

 

Min far Bengtalfred har bett mej smida detta inlägg. Hans önskan är att låta sina bloggvänner få veta att han genomgått en stor hjärtoperation nyligen. Återhämnting och rehabilitering kan ta sin lilla tid men så småningom tror och hoppas jag att han genom denna operation har fått förnyade krafter och återkommer själv med eget smide till er alla inom sinom tid.

 -ligaste hälsningar Marlene


P.S Den 9 April; Det dröjer ett bra tag innan jag orkar och kan smida igen och kommentera hos er andra! Smeden.

Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards