Bengt-Alfreds Tankesmedja

Alla inlägg under oktober 2011

Av Bengt - 4 oktober 2011 14:41

 


Hör nu av mig i dag i all stress.


Det har hänt väldigigt mucket sen sist varför när jag snart kommer att smida igenblir det en hel del att smida.


Det ska bli underbart att åter kunna ta del av era bloggar.


Nu hoppas jag ni har det bra och är lyckliga så hars vi snart efter attjag ytterligare en tid kommer att vara på Hökåsen!

Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards