Bengt-Alfreds Tankesmedja

Alla inlägg under december 2012

Av Bengt - 21 december 2012 12:24

 


Kära alla bloggvänner,HEJ PÅ ER! Förlåt att jag ej hört av mig på länge. Jag har tyvärr varit mycket sjuk sen sist och andra bekymmer inte orkat med smedjan och bloggen. Nu längtar ,önskar och hoppas vi kan höras Igen nästa år och det smides i smedjan som förr!


Önskar er alla en riktigt god och fridefull jul och riktigt gott nytt år fyllt med glädje och lycka!

Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards