Bengt-Alfreds Tankesmedja

Alla inlägg under maj 2009

Av Bengt - 2 maj 2009 18:58

 

 

Här är jag!

  

Ni undrar vad jag tagit vägen. Tyvärr funkar inte min dater

Så har sitter jag vid en lånad dator.

Snart ska jag till Götet och tar datorn med mig för lagning.

När jag får möjlighet till att få låna dator hos vänner kikar jag in

hos er. Men det blir nog inga kommentarer då. Blir också svårt med något smide!

För övrigt mår jag bra!

 

Tog några bilder i påsk här kan jag visa en!

 

Nu har det blivit riktig vår och snart sommar och min önskan blir att ni får njuta

Och vara lyckliga i denna blomstertid som börjat!. KRAM!

 

Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards