Bengt-Alfreds Tankesmedja

Alla inlägg den 3 juli 2015

Av Bengt - 3 juli 2015 12:50


 


Hurra, hurra nu har det blivit sommar!


Trots allt jag har att stå i har jag inte kunnat missa att befinna mig på badstranden och badet.


Men nu åker jag ner till min dotter i Göteborg och ser till Hökåsen för att jag kan sälja den.

När jag kommer tillbaka vet jag inte så hur långt uppehåll i smidandet vet jag inte.



Jag önskar er en riktig härlig och minnesvärd sommar!

Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards