Bengt-Alfreds Tankesmedja

Alla inlägg den 23 februari 2009

Av Bengt - 23 februari 2009 22:08

Smeden önskade att jag skulle skriva att han tyvärr har fått influensa och därmed är sängliggande. Han hoppas ni alla har tålamodet att vänta  på att han orkar värma upp järnet igen.

Skulle gissa att det inte dröjer så länge innan det åter sprids värme och glädje här inne i smedjan bland alla goa vänner som jag får den äran att tilldela en kram.


Hälsningar från Trolltygsdottern

Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards