Bengt-Alfreds Tankesmedja

Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Bengt - 5 februari 2009 22:23




Ni som tittar in i dag i smedjan vill jag säga att smidet i dag är gjort till

mina bloggvänner! Men tackar er ändå för besöket trotts ni är så tysta och anonyma!


   Det dansar runt en massa award och jag tackar för dem jag fått. Att sätta in dem som ni andra har gjort kan jag inte, utan jag får nu sätta in en som ett  fotto.

Denna sista somvisas i dag har jag fått av min kära dotter Marlene. Tackar hjärtligt henne för den!

Givetvis får hon även den samma av mig!

Var gång man får en uppmanas man att skicka dem vidare till ett vist antal.

Denna som de andra som jag inte har kopierat vill jag sända vidare till er som ni alla vet är mina vänner här i bloggvärlden.. Ingen undantagen!  Därför kan jag inte begränsa denna award till åtta stycken!

Jag gillar ju er alla och tycker ni har så mycket  fint att ge i era bloggar och det är så roligt att få era kommentarer i smedjan!

  

Mina vänner är som egentligen är onödigt att nämna men ändå är följande:

Skogsfrun i dal, Ruth, Kurrelina, Medresenären, Marianne, Maki, Jenn, Hannele, Frump, Filifjonkan, Corina, Bizzan, Birgitta, Bettan och Alle!


Snön faller så vackert här i dag, trots plus grader hoppas jag den får vara kvar liksom jag önskar att lycka stannar kvar hos er! Kram!



Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards