Bengt-Alfreds Tankesmedja

Alla inlägg den 14 januari 2008

Av Bengt - 14 januari 2008 00:06


Håller på att gå igenom era bloggar mina vänner!

Har inte hunnit med alla ännu. Det räcker inte att läsa en gång utan måste göra det två gånger. Jag kan inte kommentera allt vad ni åstadkommit utan det blir bara

lite om att jag varit hos er. De som jag inte varit hos

kommer jag snart till.

Vill säga den jag är sist att kommentera hos är lika värdefull som bloggvän som den jag kommit först till!

Och tvärt om!

Det är så underbart att läsa och se allt jag har missat en längre tid!


Ha det underbart alla mina vänner!

Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards