Bengt-Alfreds Tankesmedja

Alla inlägg den 8 december 2007

Av Bengt - 8 december 2007 11:19



Här är jag i kvadrat!


 Här om dagen fick jag ett mail av bloggvännen Ruth.

Hon tyckte inte om min presentationsbild. Nämligen min egenhändigt gjorda Karl-Alfred.

Hon hade stulit en bild ur min smedja och satte in i en kub. Kuben är väldigt fin men kortet

kan ju diskuteras om det är bättre än Karl-Alfred! Men jag tänkte jag ville då ha en bild som jag är just i dag så denna är tagen i går 7/12 -07. Som hon så fick sig tillsänt!

När konstnären Ruth nu gör sig så mycket besvär med detta, så måste jag ju göra henne till viljes att låta kuben bli min presentationsbild!


Ett tack och stor kram till Ruth!

I dag mkt att göra, dröjer med påhälsningar!

 

Här nedan bevarar jag så Karl-Alfred!


I morgon blir det inget smidet. Ska åka med en kompis till Karlsborg och hjälpa honom att köpa bil!


Ha en underbar helg och 2:dre Advent!  Kram på er alla!

Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards