Bengt-Alfreds Tankesmedja

Alla inlägg den 26 juli 2007

Av Bengt - 26 juli 2007 15:00

I går skrev jag att min hund mår bra. Det skulle jag nog inte gjort!
Idag har hon blivit sämre. Vill inte äta eller leka. Helt förändrad.
Beställt tid hos veterinär
Kommer att skriva om henne när jag varit hos veterinären nästa onsdag.
Rasen är en Staffordshire! Dåligt rykte genom sådana som INTE SKA HA HUND! Världens snällaste hund kan umgås med kattor och andra djur, leker varligt med barn och mkt tillgiven och läraktig! Älskar hänga i trädgrenar och springa efter pinne. Folk säger som känner henne ”hunden med pinnen” Har alltid sin pinne i munnen.


Sa i går hos trolltyget jag skulle skriva i smedjan om några bonader. Här kommer de:
Denna hade jag över min säng i mitt föräldrahem.


Små, små ord av kärlek sagda varje dag
Skänker här i livet glädje och behag.


På väggen mitt emot.

Hemma i min lilla vrå
trivs jag allra bäst ändå.
Glömmer världens split och strid
Njuter vilan uti lugn och frid.


Och hemma på Hökåsen  på väggen mot fotgaveln i sovrummet hänger.
Lär dig livets gåta
Älska glömma och förlåta.

Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards