Bengt-Alfreds Tankesmedja

Alla inlägg den 1 april 2016

Av Bengt - 1 april 2016 00:23

 



Hej på er alla bloggvänner  som kan finnas kvar. Mitt bloggande tog plötsligt slut.

Ja det gick faktiskt inte att blogga utan datorn som pajade.

Sen har det varit det än det ena och än det andra som hindrat att vara inne på bloggen.

Nu ska jag försöka att komma igen.

Det är ju vår nu och det är dags att städa husvagnen. Tog fram min gasoldammsugare.

Men gasolburken var tom. Vad gasolburkarna blivit dyra sen sist jag köpte en sådan.

Något mer kan jag inte komma på i dag att skriva om så det är bara önska er en skön helg.

Kram från mig! 

Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards