Bengt-Alfreds Tankesmedja

Direktlänk till inlägg 12 september 2015

Hey you woman or man in the United States

Av Bengt - 12 september 2015 15:43

 

  See that you read most of it in my smedjeblogg.

 Would be so much fun if you heard of you with a comment!


 With friendly greetings from Sweden. Bengt.

 

 
 
Margita

Margita

13 september 2015 11:17

Jag har också många besök från USA men jag tror det är några som sitter och lusläser bloggar...för de sitter hos Microsoft och min tanke är att vi faktiskt är bevakade...för det är inga privatpersoner, det är jag helt säker på.

http://sengas.bloggplatsen.se

Bengt

13 september 2015 17:33

Ja det vet vi ju att allt som sägs i telefon och skrivs som går ut i etern registreras.
Men vi får se tiden ann om det kommer någon kommentar.
Kan ju hända ändå att det finns Svensk ättlingar som har intresse av vad som sägs och berättas här i Sverige.
Hoppas du har en skön söndag och kram på dig!

 
Ruth

Ruth

14 september 2015 14:31

Jag har stundtals 40-50 besökare från Washington, dem får hållas, detta har pågått ett par år nu.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

Bengt

14 september 2015 16:26

Kanske Margita har rätt!
Kram vännen!

 
Marlene

Marlene

14 september 2015 17:25

Det är inga personer som söker... det är en sån där "båten Anna" om låten minns. Det är alltså en typ robot som söker bland bloggar och annat för att sökmotorer skall hitta det som skrivits om. Typ så här.. om jag googlar t.ex en del av titeln på detta inlägg "hey you women" så måste google kunna hitta hit och skicka infon till mig som söker, och det görs alltså med hjälp av denna "robot" alltså inget märkvärdigt alls :) Men visst känns det undeligt och visst blir man fundersam..

http://smaka.marlenes.nu

Bengt

14 september 2015 19:18

Ja ha- där fick jag en riktig förklaring. Jag som tyckt det var så roligt att så många där över var intresserade av min blogg.
Så var det slut på de roliga tankarna och väntan på att någon ska höra av sig
Stor kram min kära dotter!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bengt - 28 maj 2017 10:39

Så kom vi till slutet av denna levnadshistoria...   Natten till den 24 maj lämnade min far Bengt Andersson oss efter 3 veckors intensiv-vård. Stilla och lugnt utan ångest eller smärtor i sömnen precis som han önskade.     Det är med stor so...

Av Bengt - 8 april 2016 12:53

    Är det dags igen med en invasion av Ryssland inom de närmaste seklerna?  Alltså ett tredje världskrig! Ja, jag bara undrar lite när man ser på historien och vad som händer i dag. Historiskt sätt för att då bara nämna Carl den tolfte, N...

Av Bengt - 4 april 2016 21:22

    Nu först när jag börjar inlägget får jag tala om att den där gasoldammsugaren givetvis bara går att dammsuga med DEN FÖRSTE APRIL!       Det är så svårt att börja blogga. Vet inte hur jag ska skriva, flödet har liksom försvunnit och ...

Av Bengt - 1 april 2016 00:23


  Hej på er alla bloggvänner  som kan finnas kvar. Mitt bloggande tog plötsligt slut. Ja det gick faktiskt inte att blogga utan datorn som pajade. Sen har det varit det än det ena och än det andra som hindrat att vara inne på bloggen. Nu ...

Av Bengt - 30 december 2015 12:28


    Önskar er ett gott slut på detta förflutna år!   Så Välkommen till år 2016 med hopp att det blir ett riktigt härligt år!   Vi hörs och ses igen sen på det nya år med nya upplevelser!    Stor nyårskram till er mina vänner! ...

Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards