Bengt-Alfreds Tankesmedja

Alla inlägg den 24 augusti 2015

Av Bengt - 24 augusti 2015 16:23

     


Först får jag här svara kommentarerna i ”Min katt Mia”!

Så långa kommentarer och så mycket kunnande har jag inte tidigare någon gång fått.

Ja man lär så länge man lever och genom de kommentarerna har jag fått nya kunskaper i mitt långa liv. Så vist är det bra att ha bloggvänner i det hänseendet. Jag tackar så mycket till er alla för era kommentarer!


Så till mitt övriga inlägg.

Jag har verkligen tagit vara på dessa varma och härliga sensommardagar. Mellan 27 och 30 grader varmt med en sval sommarvind framemot kvällen som också hållit en hög temperatur,


Tagit vara på dem på så sätt att få vara vid stranden i Vårby. Ca 7 km hemifrån.

Där jag har fått simma i Mälarens bräckta vatten.


Första dagen jade jag inte tagit något med mig att äta för de har mat i kiosken. Men den var stängd för säsongen.

Men jag blev bekant med ett par Skåningar som grillade så jag blev bjuden på både mat och dryck!

Något mer har jag inte att säga mer än att jag haft det riktigt skönt och får ha det i minne nu när det sägs är slut på denna sensommar



Var så goda här kommer lite bilder från detta badställe som jag passade på att ta innan det blev allt för mycket folk.


               


Ha det bra och passa på och njut innan regnet kommer!

Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards