Bengt-Alfreds Tankesmedja

Direktlänk till inlägg 18 juni 2015

Jag måste ju rentvå mig!

Av Bengt - 18 juni 2015 22:05


 


 Alltså dessa falska beskyllningar får absolut inte bli oemotsagt och jag måste rättfärdiga att jag inte är en sådan person som denne Lilian utmålat mig som allra helst då jag är en leg, sjuksköterska som värnar om människors liv och hälsa.

VAD FINNS DÅ ATT GÖRA?


Jo enda möjligheten är att inlämna en stämning för förtal mot henne och få henne att ta tillbaka vad hon berättat om mig och kunna offentliggöra det hos polisen!


Så kommer en förförhandling med undran om det kunde ske en förlikning. Det går jag med på det enda krav jag ställer är att denna Lilian Westerman skriftligt tar tillbaka alla anklagelser hon gjort mot mig.  Men Lilian och hennes advokat går inte med på någon förlikning utan det blir en huvudförhandling.


Då sker följande under huvudförhandlingen:

 

Både Westerman och advokat  (Jur. kand. Annika Nisser vid  Gamla stans advokatbyrå, Stockholm.) fortsätter där att påstå att jag ska ha hotat Westerman. Gång på gång under förhör ställer jag fågan med vad och hur har jag gjort några hot. Med ord, gester eller på något annat sätt kan uppfattas som ett hot.     Det blir inga svar på denna fråga fastän jag upprepar den.

Så var det frågan  om allt det andra om pedofil, och allt äckligt jag hade haft för mig. Under förhöret ställer jag fråga efter fråga hur det ligger till med den saken men kan inte få några vetiga svar rättare sagt det blev bara tyst och inga svar gavs Detta gällde också vilka de flera gångerna förekommit att jag betett mig på samma  vis.

 Till sist lyckas jag få fram ett svar. Det är att grimaserna och allt det andra skulle varit att jagslickat läpparna med min tunga. Varmed hon visar hur man gör när man fuktar torra läppar.


Ja så avslutas denna huvudförhandling och jag anser mig fått bevisat att allt Westerman sagt om mig var bara påhitt och lögn!


Det kommer en fortsättning och vad den blir är omöligt för er att kunna förutse!

Klicka härfår du se!


Kramar voch ha det vilsamt och skönt!

 
 
skogsfrun på dal

skogsfrun på dal

19 juni 2015 02:18

Milde tid! Samtliga damer verkar ha rent sjuklig fantasi!
Så du fick rätt och målet lades ner alltså? Inte slut med det antyder du, ja det är förstås omöjligt att gissa så vi får tåla oss tills fortsättning följer.

Kram och trevlig midsommar!

http://barasaras.bloggplatsen.se

Bengt

19 juni 2015 16:27

Om det regnar för mycket hos dig så har du i alla fall nu slutet att ta del av i min berättelse. Glad o trevlig midsommar på er och kram!

 
Corina

Corina

19 juni 2015 06:55

Fortsätter att följa denna historia. Glad midsommar !

http://corina.bloggplatsen.se

Bengt

19 juni 2015 16:25

Kram och glad midsommar Så fick du slutet på den till denna regniga midsommar.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bengt - 28 maj 2017 10:39

Så kom vi till slutet av denna levnadshistoria...   Natten till den 24 maj lämnade min far Bengt Andersson oss efter 3 veckors intensiv-vård. Stilla och lugnt utan ångest eller smärtor i sömnen precis som han önskade.     Det är med stor so...

Av Bengt - 8 april 2016 12:53

    Är det dags igen med en invasion av Ryssland inom de närmaste seklerna?  Alltså ett tredje världskrig! Ja, jag bara undrar lite när man ser på historien och vad som händer i dag. Historiskt sätt för att då bara nämna Carl den tolfte, N...

Av Bengt - 4 april 2016 21:22

    Nu först när jag börjar inlägget får jag tala om att den där gasoldammsugaren givetvis bara går att dammsuga med DEN FÖRSTE APRIL!       Det är så svårt att börja blogga. Vet inte hur jag ska skriva, flödet har liksom försvunnit och ...

Av Bengt - 1 april 2016 00:23


  Hej på er alla bloggvänner  som kan finnas kvar. Mitt bloggande tog plötsligt slut. Ja det gick faktiskt inte att blogga utan datorn som pajade. Sen har det varit det än det ena och än det andra som hindrat att vara inne på bloggen. Nu ...

Av Bengt - 30 december 2015 12:28


    Önskar er ett gott slut på detta förflutna år!   Så Välkommen till år 2016 med hopp att det blir ett riktigt härligt år!   Vi hörs och ses igen sen på det nya år med nya upplevelser!    Stor nyårskram till er mina vänner! ...

Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards