Bengt-Alfreds Tankesmedja

Direktlänk till inlägg 17 juni 2015

Så här hemsk är jag så ni bara vet!

Av Bengt - 17 juni 2015 17:18

(Fors. från föregående smide)



 

Den staty som står vid ingånen till den kyrka jag visat och talat om!



 Efter detta vänder jag mig senare till Södertörns polismyndighet. Jag vill veta vad jag blivit anklagad för. Jag får beskedet att det är hemligstämplat och något protokoll av anmälan mot mig kan jag inte få ut. Men detta nöjer jag mig inte med utan efter mycket om och men lyckas jag få mig tillställt den anmälan som var gjord mot mig


När jag så får detta förhör där förhörsledaren heter Jessika Wallen om olaga hot ( diarienr. 0201-K182008-10)   Inget i förhöret säger ett ord om i vad hotet skulle bestått av. Sen så har alla namn blivit överstrukna av polisen för att man inte ska kunna utläsa vilka personerna är! Eftersom namnen senare kommit fram nämner jag dem nu här vad sominte stod iförhörsprotokoletl.

 Så här gör så Hanna Westerman Lilians (men  utan angivet personnummer) sin berättelse som då är neskrivetr i förhörsprotokollet.:


Lilians hennes syster Vivian 0736-586559 var på väg till Lilian och passerar parkeringen med sina tre barn. En man satt i den parkerade bilen. Han gapade och lipade då åt barnen, himlade,  gjorde grimaser och äcklade sig mot barnen. Det var riktigt otäckt! Det har hänt flera gånger att han sitter och gör så i bilen. (Det var första gången jag parkerade där!)  Vivan sade till Vivan att inte släppa ut sina barn. Vivian vill varna för mannen i bilen och var rädd för att barnen skulle råka ut för en pedofil.


Det förhörsprotollet är en offentlig handling som vem som helst kan läsa och som ger en orättfärdig bild hos poliser om migoch andra som kan läsa det då det är en offentlig handling.

 

Fortsättning följer om du klickar här!

 

Önskar er all lycka och trevnad som går att få! 

 
 
skogsfrun på dal

skogsfrun på dal

17 juni 2015 20:40

Olaga hot genom att sitta i en parkerad bil, man tror inte det är sant. Obegripligt att polisen brydde sig i dessa damers vaga historia, de borde ha viktigare ting att ta itu med tycker man.
Kan inte tänka mig annat än att anmälan hamnade i papperskorgen till slut. Intressant att höra om jag får rätt i det.

Kram och trevlig midsommar!

http://barasaras.bloggplatsen.se

Bengt

17 juni 2015 20:57

Du kan inte tänka dig vad fortsättningen BLIR. Du kommer att tro att det äri en dröm du får läsa det!
jAG BÖRJADE SMIDET MED AQTT säga att det är som en saga (rysare)!

 
Corina

Corina

18 juni 2015 05:59

Hm...genom att sitta i bilen utför du alltså denna straffbara handling olaga hot.....ja jag säger då de....är det Sverige kan man ju undra.

http://corina.bloggplatsen.se

Bengt

18 juni 2015 13:52

Jo detta är Sverige. Men som tur är finns det en väldiigt många ändra trevliga och annorlunda människor i vårt land! Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bengt - 28 maj 2017 10:39

Så kom vi till slutet av denna levnadshistoria...   Natten till den 24 maj lämnade min far Bengt Andersson oss efter 3 veckors intensiv-vård. Stilla och lugnt utan ångest eller smärtor i sömnen precis som han önskade.     Det är med stor so...

Av Bengt - 8 april 2016 12:53

    Är det dags igen med en invasion av Ryssland inom de närmaste seklerna?  Alltså ett tredje världskrig! Ja, jag bara undrar lite när man ser på historien och vad som händer i dag. Historiskt sätt för att då bara nämna Carl den tolfte, N...

Av Bengt - 4 april 2016 21:22

    Nu först när jag börjar inlägget får jag tala om att den där gasoldammsugaren givetvis bara går att dammsuga med DEN FÖRSTE APRIL!       Det är så svårt att börja blogga. Vet inte hur jag ska skriva, flödet har liksom försvunnit och ...

Av Bengt - 1 april 2016 00:23


  Hej på er alla bloggvänner  som kan finnas kvar. Mitt bloggande tog plötsligt slut. Ja det gick faktiskt inte att blogga utan datorn som pajade. Sen har det varit det än det ena och än det andra som hindrat att vara inne på bloggen. Nu ...

Av Bengt - 30 december 2015 12:28


    Önskar er ett gott slut på detta förflutna år!   Så Välkommen till år 2016 med hopp att det blir ett riktigt härligt år!   Vi hörs och ses igen sen på det nya år med nya upplevelser!    Stor nyårskram till er mina vänner! ...

Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards