Bengt-Alfreds Tankesmedja

Alla inlägg den 13 juni 2015

Av Bengt - 13 juni 2015 13:50

 



Jag kan ju inte bara sitta här och sörja. Tänker i det närmaste börja skriva om mina händelser som sker och skett i mitt liv.

Det är bara så svårt att komma igång och vet inte vad jag ska börja med

Bilden ovan är på sjukhuset efter operationen.

Vi får se vad jag ska börja med, men det tar några dagar till innan fingrarna kan dansapå tangenterna, Men snart kommer jag!


Som ni vet så önskar jag er alltid lycka och glädje i ert liv!



Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards