Bengt-Alfreds Tankesmedja

Alla inlägg den 6 juni 2015

Av Bengt - 6 juni 2015 13:39

 


Råkar du av  någon anlednng titta in i min blogg.

Ja då är det inte svårt att veta vem och hur jag är!

Finns det något intresse hos dig? - Så kommentera hur jag kan nå dig!

Kommentaren blir hemlig och borttagen!!!!!


 


____________________________________________________________________________________________


Så vill jag tacka mina bloggvänner för de varmande ord ni givit mig i era kommentarer, Tusen tack!

Kanske de orden har gjort att jag kan komma snart tillbaka och smida som jag gjorde förr.

Rut talar om dans. Tyvärr så är daansen slut efter hjärtoperationen. Men simmar gör jag fortfarande men det är svårt att kunna knyta några kontakter i vattnet och några sjöljungfrur tror jag inte på.

Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards