Bengt-Alfreds Tankesmedja

Alla inlägg den 4 juni 2015

Av Bengt - 4 juni 2015 19:44

 


Just nu känns det så väldigt tomt och ensamt i min stora lägenhet i stockholm. Funderar på att sälja huset i Borås.

Har väl blivit lite snurrig då jag nu sitter och går igenom bloggar för att se om det finns någon annan som är ensam och kan tänka sig att göra resor med mig ut i världen.

Jag köpte ny bil förra julen! Just nu har jag inte myckdet att kunna komma med.


Som vanligt önskar jag att ni har det bra etc.   

Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards