Bengt-Alfreds Tankesmedja

Alla inlägg den 6 april 2010

Av Bengt - 6 april 2010 22:23

     

 

Nu kommer väl våren?


Så var påsken slut. En påsk med vår, kyla och snö.

Mycken mat och godis så man fick ont i magen.

Och så var det ju förste April.  Min roliga dag varje år.

Jo då jag gjorde ett smide även detta år som ni nu väl

alla har förstått.

Min vänner som jag suttit barnvakt åt och firat Påsk med

sov tydligen väldigt hårt natten till förste april då de inte

märkt att grannens balkong rasat ner. Vist måste de gå ut och

se efter hur det såg ut.

Så är det vanliga dagar igen och så får man vänta på midsommarafton.

Hoppas ni alla har haft en underbar påskhelg!



Nu önskar jag er en underbar ny vecka med härliga vårkänslor. KRAM

 

Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards