Bengt-Alfreds Tankesmedja

Alla inlägg den 1 april 2010

Av Bengt - 1 april 2010 00:04


  



Lillan och jag ser på  tredimensionell TV!


I går for lillan och jag till Markt och tittade på TV.

Där visades det senaste på den fronten.

De visar det under någon tid framöver och jag rekommenderar att gå och

se på det. Det var en fantastisk upplevelse.

Man får sitta på en soffa och se på en jättestor platt-TV.

Där visades tredimensionella filmer. TV var lite konkav så det kändes nästan som

man satt inne i TV:n

Det var som att kunna vara inne i filmen och gå på gatan och gå in på en tvärgata.

Lillan försökte men det gick inte att komma in i filmen Det var stopp vid skärmen.

Men priset för en sådan TV passar då rakt inte min plånbok! Än så länge är de nog bara  de rika som kan köpa en sådan.



Alla som nu är på väg till Blåkulla och även dem som inte har någon kvast att åka på

önskar jag en trevlig och underbar påskhelg med mycket ägg och godis. Kram!



Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards