Bengt-Alfreds Tankesmedja

Alla inlägg den 24 mars 2010

Av Bengt - 24 mars 2010 22:29

  

Bild:

Ett minne från förra våren, något att vänta på. 


Det är nu ett par månader sen jag införde i smedjan Live traffic fedd.

Där kan man se varifrån de kommer som varit och besökt smedjan.

De kan vara länkade från någon av mina bloggvänner eller någon som hittat

mig på Google eller någon annan sökplats.

Men ibland kommer de direkt. Så är de som kommit från USA där det varit

17 gånger markerat hittills.  Där man kan se att det är en och samma som varit inne flera gånger. Skulle vara väldigt roligt om den hörde av sig med en kommentar.

Sak samma med Finland som det varit 11 stycken.

Från Norge 6 stycken.

För övrigt är det 2 från Tyskland, Danmark, och Irland. Någon har besökt smedjan från

Moskva, Aten, England, Irland Lettland och någon inom EU.


Tycker det är trevligt med besök i smedjan från så många länder. Men roligare skulle

Det vara om man fick en kommentar från dem!

Men jag får nöja mig med dem jag får från er mina bloggvänner vilket är det viktigaste!



Nu är det lill- lördag igen vilken jag önskar er blir till stor trevnad och glädje.

Vakna till en härlig dag. Kram!


Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards