Bengt-Alfreds Tankesmedja

Alla inlägg den 26 februari 2010

Av Bengt - 26 februari 2010 14:12


   

En knähund!


Uch! I dag är jag ett år äldre!

 

I onsdags fann jag denna bilden i Stockholms Metro!

Klippte ut den. Men då ni mina bloggvänner och andra som tittar in i smedjan inte fått se den. Får jag väl låta er också få se den.

Visar också texten till den som också är intressant.


  

Tycker detta var något lämpligt att sluta veckan med!


Det finns väl inget mer att säga.

Så nu tar jag helgledigt.


(Vet inte om jag hinner med kommentarer hos er förrän i morgon!)


Tackar för veckans intresse för smedjan och kommentarerna och önskar att ni nu får en skön fredagskväll underbar och glädjande helg liksom att kommande vecka blir som bäst. Kram!



Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards