Bengt-Alfreds Tankesmedja

Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Bengt - 15 februari 2010 18:50

  



Så börjar en ny OS vecka.


Sport ,sport.  Det blir ju OS för hela slanten. Då det inte är OS så blir övrig tid att se på de inspelade programmen som man missar. Hur ska man då kunna smida något?

Man kan ju alltid nämna något från OS.

Då vill jag då gratulera ishockeytjejerna som vann sin första match. De är några jag verkligen håller på.

Så är läget just nu så  det blir allt som blir smidet i dag!

Det blev väl en fin och hjärtlig helg för er hoppas jag!

Bilden ovan är moskén i Fittja sett från kaféet vid Albysjön som går till Mälaren.


Med en ny frisk vecka önskar jag att den blir underbar för er med vackra upplevelser. KRAM!

Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards