Bengt-Alfreds Tankesmedja

Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Bengt - 9 februari 2010 19:39

  

Snön ligger tungt på taket!


Vännen Flanören är ofta ute och fotograferar runt om i bygderna där han bor.  En dag hade han varit vid Hökåsen, Han var snäll och frågade om jag vill ha några fotografier därifrån.

Givetvis var jag intresserad av det, Således sände han mig en rad fotografier.

Här visar jag ett par av dem.

Själv har jag aldrig fått så vackra vinterbilder av mitt Hökåsen med mina kameror.

Vist kan man få bättre bilder med bättre och dyrare kamera men att få det att se så här vackert ut beror säkert mest på den som håller i kameran! Han är fantastisk att kunna göra fina bilder, liksom många av er andra bloggvänner också är.

Jag tackar Flanören för de vackra bilderna av Hökåsen jag nu kan visa i smedjan. Vilket ni andra också då kan få njuta av.


  


Så önskar jag en god fortsättning ett gott slut på denna dag, en skön natt och en strålande ny dag i morgon. KRAM!

Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards