Bengt-Alfreds Tankesmedja

Direktlänk till inlägg 5 februari 2010

Extra smide!

Av Bengt - 5 februari 2010 23:38

Hedersmord!


Jag blir inte fri från tankarna på flickan som hedersmördades.


Jag kan inte smida om det nu.


Men Skomakare –Lisa Har tagit upp det. Gå dit! Läs även de bra kommentarerna där.

Då slipper jag smida om det!

 
 
Skomakar Lisa

Skomakar Lisa

6 februari 2010 08:53

Visst får du länka till gamla Skomakar Lisa. Du behöver inte fråga om lov, Sme“n .... jag själv ber om ursäkt för att jag inte varit ute och kommenterat gårdagens blogg. Annat skit har hela tiden upptagit Lisa. Men nu är jag här och önskar dig įllas vår Smed en go helg !!!
Ha det gott och varmt !!!

http://skomakarlisa.bloggplatsen.se

 
Kram Ruth

Kram Ruth

6 februari 2010 10:22

Det är så fruktansvärt hur någon kan göra så mot sitt barn, mår illa. Detta har upprört många med all rätt.
Ha en bra dag.
PS. nu fungerar tydligen allt på bloggen igen, skönt.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
kurrelina

kurrelina

7 februari 2010 17:04

Ja du, jag blev så upprörd så det går inte att beskrivas med ord och det jäkliga är att de som gjort detta kommer troligen inte att få speciellt hårt straff....och det landet ska röstas in i EU....fruktansvärt.
kramis

http://kurrelina.bloggagratis.se

 
Marlenes Varjehanda

Marlenes Varjehanda

7 februari 2010 17:40

När jag läser detta och tänker på det inser jag att det jag skrivit hos mig lätt kan misstolkas. Men sådana här saker är det ju inte jag menar med att förstå andra människors ibland konstiga beteende. Här hittar du vad jag skrev iaf
http://blogg.marlenes.nu/2010/02/hemlangtan-och-svenne.html

http://blogg.marlenes.nu

 
Kram Ruth

Kram Ruth

7 februari 2010 19:56

På ditt förra smide om dansen fungerar det fortfarande inte med kommentarerna, så nu släpper jag det inlägget och inväntar nästa.
Ha en fin söndagskväll !

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Marianne

Marianne

9 februari 2010 21:03

Det finns inget som har med heder att göra då det gäller mord. Jag hoppas att dessa mord i framtiden ska kallas för de fegas mord.
Ha det gott

http://www.ekoxenskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bengt - 28 maj 2017 10:39

Så kom vi till slutet av denna levnadshistoria...   Natten till den 24 maj lämnade min far Bengt Andersson oss efter 3 veckors intensiv-vård. Stilla och lugnt utan ångest eller smärtor i sömnen precis som han önskade.     Det är med stor so...

Av Bengt - 8 april 2016 12:53

    Är det dags igen med en invasion av Ryssland inom de närmaste seklerna?  Alltså ett tredje världskrig! Ja, jag bara undrar lite när man ser på historien och vad som händer i dag. Historiskt sätt för att då bara nämna Carl den tolfte, N...

Av Bengt - 4 april 2016 21:22

    Nu först när jag börjar inlägget får jag tala om att den där gasoldammsugaren givetvis bara går att dammsuga med DEN FÖRSTE APRIL!       Det är så svårt att börja blogga. Vet inte hur jag ska skriva, flödet har liksom försvunnit och ...

Av Bengt - 1 april 2016 00:23


  Hej på er alla bloggvänner  som kan finnas kvar. Mitt bloggande tog plötsligt slut. Ja det gick faktiskt inte att blogga utan datorn som pajade. Sen har det varit det än det ena och än det andra som hindrat att vara inne på bloggen. Nu ...

Av Bengt - 30 december 2015 12:28


    Önskar er ett gott slut på detta förflutna år!   Så Välkommen till år 2016 med hopp att det blir ett riktigt härligt år!   Vi hörs och ses igen sen på det nya år med nya upplevelser!    Stor nyårskram till er mina vänner! ...

Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards