Bengt-Alfreds Tankesmedja

Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Bengt - 1 februari 2010 19:24


 



En bit super 8 film från 1985.


Har mycket film taget med super 8 filmkamera. Från vad som då visades på en filmduk filmade jag det med en videokamera.

Så nu undrade jag hur man skulle kunna visa något i smedjan av detta.

Tog då min digitalkamera och filmade vad som syntes på TV-skärmen.

Sände in det till youtube  Den blev förstås inte så bra!

Men den duger väl till ett experiment i smedjan.

Ska leta upp film där jag uppträder som herrskapsdansare som då är filmat med videokamera och då finns på videoband och då med ljud också. Kanske blir det bättre kvallitet än super 8? Blir de då bra så kanske jag kan visa snuttar från mina resor.


Men kan ni nu gissa vem det är som syns på denna film jag här visat?

I alla fall har jag döpt filmen till ”lever på hoppet!”

som jag alltid har gjort!



Hoppas helgen varit prima. Nu börjar en helt ny och jag önskar att den har det bästa i sitt sköte för er. KRAM


Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards