Bengt-Alfreds Tankesmedja

Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Bengt - 4 januari 2010 16:19

  

 Bild fr. köksfönstret!

 

 

Då får jag ju lägga på ett järn nu när fyren tagit sig!

Hoppas det finns tillräckligt med kol och järn så det går att hålla igång.


Det känns allt lite svårt att börja smida igen. Man har liksom kommit av sig och känner sig väldigt osäker. Undrar hur det ska bli med det hela. Kan jag bjuda på smiden som  blir läsvärda och intressanta m.m.?

Jag sa i mitt förra inlägg till jul och nyårshälsningen att jag skulle komma igen först efter nyår. Detta för till dess ville jag sitta och läsa igenom alla bloggvänners alster.

Det har varit mycket att läsa, se och lyssna på .Det har varit roliga spännande, intressanta, lärorika och även sådant som ger en eftertankar. Hur ska jag kunna av allt jag denna tid fått

tagit del hos er göra någon kommentar hos er. Gör väl bar en livstecken hos er och sen får det bli kommentarer som vanligt.

Tyvärr så var det bloggar som inte fanns. Där var Bettan, Jenn ,Medresenären. Bettans visade sig lyckligtvis att hon bara bytt blogg! Men härliga Medresenären är tydligen borta och jag saknar henne mycket. Likaså trevliga Jenn med sin sköna norska gör mig också lessen.

Nu ska jag inte trötta ut er med något längre smide av detta slag utan finner det lämpligt med en nedan avslutningsönskan och kram. Ska försöka i nästa smide förklara lite varför det blev så långt uppehåll.

Ni som förväntade höra om Polensemestern så kommer det snart. Men det kommer ett annat smide före då det är något jag har i huvudet just nu!


Min önskan är nu när ett nytt år 2010 börjat att det blir för er ett lyckligt och roligt år. Kanske

Ert livs bästa år på alla tänkbara  (ja även otänkbara) sätt!   KRAM!


P.S Tyvärr funkade inte alla mail som jag sänt julkort till och har mailadresser till. Förstår inte varför.   D.S

Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards