Bengt-Alfreds Tankesmedja

Alla inlägg den 13 mars 2009

Av Bengt - 13 mars 2009 21:53

Varje gång jag åkt till Tännes så har jag fått se detta konstiga träd mellan Mora och Sveg.

Slalombacken i går är Flottsbro ett par km från mig och har en fin badstrand på sommaren vid Albysjön med camping.

  

Limerickutmaningen!

 

Mitt svåraste smide får nu bli veckans avslut!

 

Någon var nu mot mig allt för le

Därav smeden utmanad däri ble

Då får ni väl se

Om jag kan smida till nåt om de

när det första gång i livet nu e

en limerick försöka att få te

Ack smidet blev allt för sne

Så ta nu över du medresene

 

Alltså utmaningen går vidare till medresenären!

 

Återstår så bara min önskan. Som då är att det blir en underbar och lycklig helg för er. Kram!

Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards