Bengt-Alfreds Tankesmedja

Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Bengt - 4 februari 2009 23:29

   

Alltså onsdag i dag med stående aktivitet!.

 

Hade med kameran till badhuset i dag. Tog en bild på slalombacken vi har här.

Men det blev inte bra. Blir nog bättre i dagsljus.

En av badarkompisarna jag fått där tog en rad bilder på mig.

Visar här två bilder i vattnet

Han lyckades inte fånga någon bild när jag dyker i.

 

Detta får bli mitt smide i dag !

 

Har blivit för sent i kväll och mycket trött så ni får förlåta att jag inte kommer med några kommentarer hos er i  kväll! 

  

Så får jag ju inte glömma att få med min önskan i dag också. Önskan att ni mår förträffligt och är lyckliga. Kram!

Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards