Bengt-Alfreds Tankesmedja

Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Bengt - 3 februari 2009 22:23


  

 Det blir inte mycket smidet denna vecka.


Har mycket arbete på gång just nu. Å andra sidan är det helt tomt inne i smedjan på material. Det ligger under snön så jag får leta upp snöskyfflen så jag kan få fram det.



Ska väl försöka smida något lite om simhopp en dag men måste tänka efter lite och få upp minnesbilderna.


 

Väldigt tjat om att jag inte hade någon hatt. Men jag lovar att jag ska ta fram den!

Bland flera hundra diabilder vet jag att hatten ska finnas som jag också hade köpt i Agadir!

Marlene sa en gång till mig att jag skulle ha bilder i min smedja så den såg bättre ut.

Det rådet har jag försökt följa så därför visar jag nu ännu en av isskulpturerna. 

Ska tala om att jag fått dem av bloggvännen och Stockholmsvännen Kurrelina!

Bättre tror jag försöka hinna med att ta del av era bloggar än sitta här och tänka ut vad jag ska kunna smida för bla bla bla!


 

Så jag tackar för denna gång!


 

Skrev i går att det var en ny vecka. Men det är ju en ny månad. Så i dag blir min önskan att ni får en underbar månad. Underbart är kort och detta är ju den kortaste månaden. Kram!



Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards