Bengt-Alfreds Tankesmedja

Alla inlägg den 29 januari 2009

Av Bengt - 29 januari 2009 22:14

 

Därför blir det bara följande!

 

Nu är när jag slutat med sagan står det helt still i huvudet vad jag ska kunna smida.

Det är lika dant varje gång jag avslutat något, Om det gäller en saga eller en resa eller någon

äventyrsberättelse eller annat.

Det är som nu finns det inget mer att berätta utan allt är uttömt.

 

Bilden här ovan är en bild ur ett bildspel jag håller på att göra av iskonst!

 

Kan ju i detta smide ge Ruth rätt. Jag spetsade till det lite väl mycket. Vist gjorde han

bra sagor som var lämpliga för barn. Tror inte jag missat någon av dem han skrivit.

T.o.m fick vi på den tiden jag gick i skolan få gå på Helsingborgs stadsteater och

se uppsättningar  av HC. Det var väl den största av trevliga skolminnen jag har!

 

Något mer blir inte smidet i dag/kväll!

  

Nu tryter det på variationerna på mina önskningar utan det blir kort och gått en önskan om att ni har det bra och är lyckliga. Kram!

Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards