Bengt-Alfreds Tankesmedja

Alla inlägg den 5 november 2008

Av Bengt - 5 november 2008 21:21


 

Efter Ruhts kommentar och när jag själv tittar på bilden så är jag tvungen till lite mer information.

Den är mellan 15 -20 cm hög.  Tror det är någon metal som smält vid branden.

Jag har skänkt den till min dotter!

Kram på er igen!

Av Bengt - 5 november 2008 20:30

  

Ett kort smide i dag!

 

Haft valvaka , så i dag är jag trött. Så har det varit simning i dag. Därför hopar jag över resan i dag.

Glad för att Barack Obama vann! Det är en världssensation. Men han kan inte ändra så mycket ändå på USA politiken. Han är klämd mellan vad kongressen tycker och den Amerikanska mentaliteten. Det var dock inte mer än ett par procent som skilde mellan Obama och McCain. Det är de som säger att det blir illa för USA nu när en kommunist blir precident.Ja, ja det behövs inte mycket föratt det ska vara kommunistiskt! Om bättre sjukvård  och dylikt är kommunism så måste ju kommunismen vara bra? 

Så kan jag visa en bild på vad jag fann i Surte. Var ute i sensommaren och letade efter svamp med min dotter och hennes familj. I ställer för svamp hittade jag det här (se bild) det här dansande paret på ett ställe där det brunnit. Se här är jag i min herrskapsdräkt dansande med den vackra krinolinklädda damen!

Resan får fortsätta en annan dag! 

   

 Efter simningen har jag suttit och njutit i bastun där mina tankar och önskningar om att ni har det härligt och är lyckliga. Kram!

Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards