Bengt-Alfreds Tankesmedja

Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av Bengt - 13 oktober 2008 19:17

 En bild till vid kusten




Faktiskt har jag inte gjort något under denna tid som kan vara något spännande attläsa. Latat mig mest. Arbetat lite på Hökåsen. Varit mycket hos min dotter Marlene.Vi spelar mycket kort med mina barnbarn. Mest Kluns. Badat. Varit och letat efter svamp.Gått i affärer. Varit hos tandläkaren. Hälsat på olika vänner. Ja tiden har bara flutit iväg så fort så fort. Sannerligen min frånvaro från bloggen har inte varit någon tid som varit spännande och intressant att blogga om!Nu får jag fortsätta att tillkänna mig hos vänlistan. Blev bara några i går.De som jag hälsade på i går hinner jag nog inte i dag. Det tar lite tid innan jag får ordning på det hela innan allt blir som det var innan. Har försökt att begränsa antalet bloggvännerför att hinna med alla, men det kommer ju då och då till så trevliga bloggare som man måsteta med i sin bloggvänkrets! Så det har ju blivit väldigt många.


Slutar för denna gång med den sedvanliga kramen till er alla!

 

Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards