Bengt-Alfreds Tankesmedja

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2008

Tillbaka i bloggandena

Av Bengt - 12 oktober 2008 22:27

  •  Bild en dag vid västkusten.

  • Hej alla mina blogVÄNNER. Tack för alla kommentarinlägg jag fått!De har gjort mig så glad. Nu ska jag sitta och läsa igenom alla era inläggOch det kommer att ta tid. När jag läst igenom ska jag försöka att  göra passande  kommentarer hos er.Jag har inte haft någon dator, har bytt ut många delar, fått tagit bortalla virus, Har bättre virusskydd nu! Bytt mailadress då jag fick enmassa spam. Ska sända den nya adressen till er som jag har fått mailadressav.Nu väntar ni väl att jag har en massa att skriva om den tid jag varit borta?Tyvärr kommer jag att göra er besvikna. Det finns inte mycket att berätta.Det blir väl två eller tre rader om denna tid.För övrigt har jag blivit riktigt ringrostig vad det gäller att blogga.Vet inte hur jag ska komma igång.Men här är jag och om det inte blir något bra bloggande från mig så är jag hosEr i era bloggar och tar intresserat del av det ni har att ge!Kram på er alla och tack för alla era underbara kommentarer!

 
 
Marianne

Marianne

12 oktober 2008 23:18

Välkommen tillbaka efter din sommardvala. Hoppas du har haft en härlig sommar. Nu väntar höstrusket och den bistra vintern.
Kram

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

12 oktober 2008 23:20

VÄLKOMMEN TILL BAKA TILL HÖNSAGÅRDEN.
Du har varit saknat, vi har undrat och funderat. Tackar din dotter som så vänligt svarade på mina brev, hon var gullig hon.. Ingen ide och ställa en massa frågor nu, du får komma till rätta först och komma i blogg-stämning :-)
Kram från Ruth med ett leende på munnen !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
"Bettan"

"Bettan"

12 oktober 2008 23:30

Jippi.... Smeden har hittat tillbaks. HJärtligt välkommen på linjen igen. Vi har sannerligen saknat dig må du tro. Men nu känns det som om att vi hela gänget är komplett igen :)
Kram tillbaks till dig vännen min!
/Bettan

http://grafikbettan.bloggagratis.se

 
Alle

Alle

13 oktober 2008 00:00

Jag blev så glad över att du kommenterat på min blogg nu i kväll!
Man har ju undrat vart du tagit vägen...men härligt att du är tillbaka...saknat dig!
Men nått att skriva om har du säkert...va har du gjort i alla dessa veckor? ingenting?
Kram Alle

http://www.alleswe.bloggagratis.se

 
maki till Smeden

maki till Smeden

13 oktober 2008 00:09

Hoppas Du haft det bra iaf.
Det är bara att kommentera det sista......
tycker då jag!
Annars blir man ju helt snurrig....
God natt!

http://maki.bloggagratis.se

 
skogsfrua på dal

skogsfrua på dal

13 oktober 2008 07:51

Åh, sikken en överaskning på morronkulan! Smen, den ende tuppen i hösaflocken är tillbaka. Hel och solstekt kan en förmoda efter avtrycket där på Bohusläns klippor. Han kom aldrig till Dal... så som skogsfrua har spanat!;( Nåväl det kommer fler somrar, men nu önskar skogsfrua välkommen åter och ta det så vackert i början med bloggandet så det inte blir kortslutning. Skogsfrua tror visst att smen upplevt massvis med spännande underbara saker som vi så småningom kommer att bitvis få ta del av.
Välkomskram!

http://www.barasaras.bloggagratis.se

 
Birgitta

Birgitta

13 oktober 2008 08:05

Vilken trevlig överaskning när jag såg du skrivit i min blogg :-D
VÄLKOMMEN tillbaka Bengt! Du har varit saknad ska du veta.
Vacker bild också!
Kram

http://birgittas.bloggagratis.se

 
Corina

Corina

13 oktober 2008 15:28

Välkommen tillbaka ! En possitiv upptäckt att du är tillbaka.Du ska se att inom kort är du tillbaka i gamla banor igen....man glömmer inte så lätt vet du ! Kramis!

http://wanilla.bloggagratis.se

 
Hanneles paradis

Hanneles paradis

13 oktober 2008 22:36

Underbar bild, kunde ha varit från Hisingen.

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
Linda

Linda

14 oktober 2008 17:40

VÄLKOMMEN TILLBAKA
Har saknat din blogg, roligt att du är tillbaka

http://bizzab.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bengt - 28 maj 2017 10:39

Så kom vi till slutet av denna levnadshistoria...   Natten till den 24 maj lämnade min far Bengt Andersson oss efter 3 veckors intensiv-vård. Stilla och lugnt utan ångest eller smärtor i sömnen precis som han önskade.     Det är med stor so...

Av Bengt - 8 april 2016 12:53

    Är det dags igen med en invasion av Ryssland inom de närmaste seklerna?  Alltså ett tredje världskrig! Ja, jag bara undrar lite när man ser på historien och vad som händer i dag. Historiskt sätt för att då bara nämna Carl den tolfte, N...

Av Bengt - 4 april 2016 21:22

    Nu först när jag börjar inlägget får jag tala om att den där gasoldammsugaren givetvis bara går att dammsuga med DEN FÖRSTE APRIL!       Det är så svårt att börja blogga. Vet inte hur jag ska skriva, flödet har liksom försvunnit och ...

Av Bengt - 1 april 2016 00:23


  Hej på er alla bloggvänner  som kan finnas kvar. Mitt bloggande tog plötsligt slut. Ja det gick faktiskt inte att blogga utan datorn som pajade. Sen har det varit det än det ena och än det andra som hindrat att vara inne på bloggen. Nu ...

Av Bengt - 30 december 2015 12:28


    Önskar er ett gott slut på detta förflutna år!   Så Välkommen till år 2016 med hopp att det blir ett riktigt härligt år!   Vi hörs och ses igen sen på det nya år med nya upplevelser!    Stor nyårskram till er mina vänner! ...

Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards