Bengt-Alfreds Tankesmedja

Alla inlägg den 23 juni 2008

Av Bengt - 23 juni 2008 11:36



 HEJ DÅ PÅ ETT TAG VÄNNER!


Nu är jag om en liten stund på väg till Hökåsen

Har packat allt klart för färd.

Har haft trevlig midsommar helg och hoppas ni också haft det.

När jag kommer åt en dator ska jag läsa och ta del av allt ni min bloggvänner har i era bloggar hur det sen är möjligt att kommentera vet jag inte.

Kanske kan jag då   jag få möjlighet att smida något också.

Nu hinner jag inte mer så hoppas jag vi hörs och syns medan jag önskar er en underbar sommar med mycket  trevligheter, bad ,sol vila, njutning, glädje och lycka !


Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards