Bengt-Alfreds Tankesmedja

Alla inlägg den 18 juni 2008

Av Bengt - 18 juni 2008 11:24


  

Fortsättning på Lissabonfördraget!

  

De fick inte igenom lagen  (alltså få avlyssna telefon och se alla mail) denna gång men nu ska den omarbetas för att den ska bli genomförd. trots att svenska folket är emot den!

Spelar ingen roll på ett vis. Den enda skillnaden blir att det blir lagligt att avlyssna oss så att de inte behöver hyckla och ljuga om det!  För det vet vi ju att vi blir avlyssnade i telefon och våra mail läses!

Det som avslöjades i tidningen FIB har fortsatt som den dag är. Själv är jag SÄPO registrerad som jag vet!

Vad är det för skillnad på det KGB sysslade med liksom STASI ?  Förutom att du kunde hamna i fängelse eller i Sibirien där du obemärkt försvann från denna värld.

Men du kan bli svartlistad att inte få arbete, du kan ogrundat i dag få dina bankmedel spärrade m.m eller hamna i fängelset på Guantanamo.

Detta om FRA och vad som nu avslöjades i uppdrag granskning hör ihop med det jag smidde om ”Lissabon fördraget”! Det ena är och blir en följd av det andra

Det som avslöjades var vad jag själv misstänkt att kunde förhålla sig.

Hur svenska folkets lurats och bedragits med lögner från försvarsmakt och riksdag.

 

Vad ska man kunna tro på och vad förekommer det mer för skumt. Här var stora rubriker dagligen i tidningarna hur ryska ubåtar härjade i Horsfjärden och kränkte Svensk farvatten.

Nu bevisat och avslöjat att det var Nato ubåtar!

Spioneri, ja det ägnar sig alla länder åt och inte minst Sverige och är väl OK, men detta är något helt annat och ur en annan synvinkel.

Här skrev svenska regeringen noter till Sovjetunionen, krävde erkännande förklaringar och ursäkter m.m och påstod de hade bevis för deras kränkningar.

Varje dag var det smaskiga påstående i alla massmedia som eggade upp folket av dessa kränkningar.

Skulle ha varit Ok, om det funnits allra minsta bevis för att det skulle röra sig om ryska ubåtar, vilket inte fans.  Tvärt om och det värsta av allt!

De viste om att det inte var ubåtar från Sovjet! De viste att det var ubåtar från Nato!

Alltså så mycket kan vi tydligen lita på de makthavande!

Förstår ni sammanhanget med smidet om EU och vad det kan bli i framtiden?

    

Här i slutorden talar jag inte om framtiden utan om nuet.

Då gäller det denna dag tills John Blund hälsat på.

Min önskar är att ni får uppleva en lycklig och underbar dag.

Kram!

Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards