Bengt-Alfreds Tankesmedja

Alla inlägg den 6 juni 2008

Av Bengt - 6 juni 2008 10:55

Hade kameran med härom dan!

 

(Min vän Bettan!  Hemsk kanske jag är men det finns gränser även för mig! Lite moral har jag!)

  

 Nu dröjer det inte så länge till för än det bär ner till Hökåsen för mig.

Några tankar och fantasier jag hade med det innan jag somnade i natt var:

 Att alla mina bloggvänner kom och gästade mig på Hökåsen några dagar.

Vi hade väldigt roligt i min fantasi. Vilka ni mina bloggvänner är det vet ni ju själva, så någon behövs ju inte nämnas här av mig.

Är det helt orealistiska tankar? Egentligen inte!  Huset är stort. Finns det hjärterum så finns det stjärterum, och gubben er får säkert också plats.

Jag säger bara efter detta. Min dörr står öppen för er mina vänner när jag kommit till Hökåsen. 

Finns intresse och möjlighet för er, så är det bara att meddela mig!

Jag tar emot med stora famnen!  Kanoten har jag kvar!!!!!!

 

OBS

Jag kommer inte att göra några kommentarer i dag eller morgon!

Nu sticker jag iväg ut! Hemma tidigast söndag!

 

Ha en trevlig Nationaldag!

 

Du gamla du fria du fjällhöga nord----------------

 

Ha nu underbara dagar med sol,

lycka och glädje som jag så innerligt önskar er. Kram!

Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards