Bengt-Alfreds Tankesmedja

Alla inlägg den 3 april 2008

Av Bengt - 3 april 2008 14:50



Haft problem med datorn hela dagen i dag.

Nu vet jag inget att smida.


Men jag får i alla fall nu höra av mig! Förtog mig nog med aprilskämt, så nu helt tomt.

Det ända jag kan göra är att visa en fin bild på en hund som håller ett barn.

Hoppas det räcker för i dag


 

Och så har jag förståss det här slutord som alltid!

Önskar er en härlig vår- känslo- dag och njutning. Kram!

Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards