Bengt-Alfreds Tankesmedja

Alla inlägg den 25 mars 2008

Av Bengt - 25 mars 2008 12:26

  

Vardag igen! 


Så är det Valborg vi väntar på!


Har inte haft tid att tänka på vad man ska kunna smida nu. Men då jag i You Tube hittat  en fantastiska robotar så kanske det även kan intresseraer.
Så det blir mitt smide i dag. 


Nu har den grå vardagen börjat så önskar jag sinnet är lika ljust som snönsom nu lagt sig på taken. Kram mina vänner!

Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards