Bengt-Alfreds Tankesmedja

Alla inlägg den 24 mars 2008

Av Bengt - 24 mars 2008 17:48


Så såg mitt påskbord ut vid ettt tillfälle! 


Nu är påsken slut om några timmar.  


Nu är jag helt slut och kan inte tänka mer.Suttit i över tre timmar oå E 4 meden snön vräkt ner.En buss och lastbil kört i krock strax utanför Södertälje.

Ska se nyheterna i kväll hur det gått  med människorna.

i bussen och långtradaren. Flera ambulanser och en helikopter.


 Hoppas ni nu haft en riktig trevlig påsk!Önskar er en riktig trevlig avslutning på den. Ni som ska ut och köra, ta det försiktigt det har redan hänt många olyckor. KRAM

Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards