Bengt-Alfreds Tankesmedja

Alla inlägg den 19 mars 2008

Av Bengt - 19 mars 2008 12:11



Hade tänkt att fortsätta med vatten i dag, nämligen att tvätta sig på många olika sätt. Men har mycket att göra före påsk.

 Så jag slänger in en you Tube.Vilket besvär för några minuters nöje. Men skickligt i alla fall och så är det ju bevarat på film.


 I morgon skärtorsdag  och alla käringarna får brått i väg! 


 Så önskar jag er alla en riktigt glad påsk! Påskkram på er alla!



Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards