Bengt-Alfreds Tankesmedja

Alla inlägg den 13 mars 2008

Av Bengt - 13 mars 2008 13:53




Torsdag idag sen kommer fredag och så är det helg igen.Nu gabblar jag för babblandet skull för något ska bli sagt.Men hur som helst kan man inte få smidet något vettigt,så är det tur att man har alla vitsarna att ta till.Alltså får det bli en sådan idag!

Här kommer den!  


Cheferna från ölbolagen  Carlsberg, Heineken ,Budweiser och Norrlands Guld var och spelade golf tillsammans.
Efter att de spelat så satte de sig på klubbens restaurang och beställde in lite mat.
Servitören frågade vad de önskade att dricka till maten;
- Jag tar en Carlsberg, probably  the best beer in the world, sa Carlsbergs-chefen och log lite åt sin fyndighet.
- Nej det kan jag inte hålla med om, tacka vet jag Heineken sa Heineken-chefen.
- Jag ska ha Budweiser! Är det bäst i USA så är det bäst här med! Sade Bud-chefen.
- Jag tar en Cola sa chefen för Norrlands lugnt.
De andra cheferna tittade förvånat på honom och frågade varför han inte drack Norrlands till maten;
- Om ni inte ska dricka öl till maten så ska inte jag göra det heller! 


Så var smidet avklarat även i dag! 


Nu har över halva dagen gått, Får hoppas den varit bra så här långt men önskar attden ska bli änne bättre resten av dagen för er mina vänner. Kram på er som vanligt!

Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards