Bengt-Alfreds Tankesmedja

Alla inlägg den 7 mars 2008

Av Bengt - 7 mars 2008 11:12

Genom att adoptera denna droppe och placera den på din hemsida/blogg, så visar du sympati för alla utnyttjade barn som finns på vår jord. Droppen är en symbol för alla tårar som fälls jorden runt av barn som lider i sin ensamhet

Kopierat droppen och text från Gunnels blogg  


Vidare så har jag blivit utmanad av Gunnel (Frump), tack för det så blir mitt smide gjort i dag!


Och så utmanar jag tre stycken.  Se nästan nederst!


Väder utanför ditt fönster: Soligt och temperaturen på plus 5!Lyssnar på just nu: På TV 24 om humanism och skam.

 I går gick du och la dig: Kl. 01. 15

Idag vaknade du : Satte på radion kl. 5.30 Vaknade igen strax efter 10.

Vad har du på dig:  Grå innebyxor av bumull,  blå rutig skjorta, stumpor och morgon tofflor.

Senaste som ringde dig:  En kompis Tommas.

Senast du ringde. En nära granna vid Hökåsesn.

 Senaste som skickade dig sms:  Tele 2 comviq.

Senaste som du skickade till: Så länge sen så jag mins inte.

Senaste vän du addade på Facebook:  Vet inte vad det är för något.

Som addade dig: Se ovan.

Senaste person som mailade dig: Bloggvännen Birgitta.

Senaste person som du mailade: Bloggvännen Bettan.

Sista hemsida du besökte/läste: blogg! Vännen Ruths

Ska/har gjort/göra idag: Skriver detta, handla, ta en tur till sjön och sitta och njuta där, hälsa på en kompis, titta på TV i kväll och kommentera hos mina bloggvänner 


 Sänder så utmaningen vidare till Bettan, Birgitta, Skogsfrun.Behöver inte sända till härliga Ruth som kommer att få utmaningen av någon jag utmanat här! Snart har alla bloggvännerna blivit utmanade!  


  I dag önskar jag er en underbar avslutning på veckan och en härlig helg!Stora helgkramen mina vänner!

Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards