Bengt-Alfreds Tankesmedja

Alla inlägg den 4 mars 2008

Av Bengt - 4 mars 2008 13:53

Tar en paus!

 

Tar en paus i ringandet redan ringt fyra. Mellan ringandet smider jag några rader, Vad, vet inte, vad det blir  nu när jag börjar smidet. Får bli som det blir. Även om det bara glöder lite grann och ligger ett järn därpå, så är det ju inte helt öde i smedjan. Det går ju alltid att tittsa på de gamla smidena som hänger på väggarna

.Åker antingen till Eskelstuna eller Arboga  i dag finns ett par bilar jag är intresserad av.

Hade börjat skriva av en saga tidigare i dag. Men det hinner jag inte att göra klart. Får se i morgon.

I natt låg jag och tänke vad jag ev. skulle kunna smida om. Jag fick ihop en del om Castro.

En del om mina synpunkter på horor som det var debatt om på TV. Tänkte  på djurplågeriet med

fåren iAustralien. Men det om fåren var svårt för jag kan inte följa med riktigt när de visar djurplågeri. Jag byter kanal mededan de visar sånt. Kan inte se på det!

Men jag kan inte få ihop det i skrift.

Jo men nu blev det ju något  i alla fall. Det blev de tankar jag tänkte just nu!

Nu fortsätter jag och tittar på bilar!


   

Så de där med slut-raderna med kramen. Snart går det inte att få någon skiftning på dem.

Här skiner solen, Även om det snöar eller regnar hos er önskar och hoppas jag dagen blir ljusoch skinande för er: KRAM!

Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards