Bengt-Alfreds Tankesmedja

Alla inlägg den 3 mars 2008

Av Bengt - 3 mars 2008 13:06



Kära bloggarvänner! 


Nu är det riktigt tråkigt för er att titta in i smedjan. Det verkar vara  helt omöjligt att smida något intressant eller roligt.

 Det är bara bil som gäller i huvudet. Har det funnits en passande bil till rätt pris. Då har den blivit såld innan jag har hunnit dit.Det finns några som skulle passa mig, en silverfägad och en guldfärjad av metallik. Men inte vill jag ge åtta tusen mer bara för färgens skull.

Sen så svårt bestäma sig för märke. De märkena jag är intreserad av är BMV Volvo, Saab , WW och Ford. Det ska vara kombi, Sen undrar jag om jag ska ändra mig från alltid haft en stor bil till en mindre modell. Jag är som åsnan mellan hötapparna vad jag ska köpa. En del jag tittat på har det inte blivit någon affär. Bestämde mig för en, men ångrade mig.

Då jag inte kan tänka på annat än bil nu så kanske jag från i morgon lägger in en ny saga. Den finnsa ju redan skriven så då behöver jag inte använda mitt eget huvud!


 Nu har ju en ny vecka börjat, hoppas den gamla slutade till belåtenhet. den  vecka som nu börjat önskar jag er blir en riktig toppenvecka med glädjeoch lycka!   Kram mina vänner!

Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards