Bengt-Alfreds Tankesmedja

Alla inlägg den 1 mars 2008

Av Bengt - 1 mars 2008 12:56




Nu har jag fattat mod och komma till smedjan i dag!

 Vilken vånda det varit hela natten och förmiddag.

Hur förskräckligt många har hälsat på mig i går tro?

 Försökt att tänka ut vad jag skulle säga  till alla de hundratals andra som jag måste tacka nej till. Det gör mig så ont att veta att det finns så många jag krossat drömmarna för och kanske för alltid bli olyckliga.

Jag har sett framför mig hur tårarna forsat ner för kinderna, O hämska tanke.

OJ! HOPPSAN DÅ!  Vad ser jag?   Vart tog ni vägen?

AHA!    Fel igen på min dator och smedjeblogg.

Tråkigt att kommentarrutan inte fungerat som den ska eller något annat krånglat med era datorer  ni friarinnor.Men håll modet uppe, ni får en ny chans om fyra år! Jag ska vänta på er!

Men som han sjunger:” Det är inte lätt att va ödmjuk-------”


 Även om ni nu missade chansen så även er önskar jag nu er alla  en underbar helg. KRAM ALLA MINGA BLOGGVÄNNER!

Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards