Bengt-Alfreds Tankesmedja

Alla inlägg den 11 februari 2008

Av Bengt - 11 februari 2008 11:21


 


Julius Beever!


När ni ser eller har sett Julius Beever kan ni väl inte  annat än förundras?För mg är han den mest förunderlig konstnär. Här på bilden ovan sitter Julius själv vid den bassäng han målat på trottoaren! I ett bildspel har jag samlat 35 målningar han gjort. Nu har jag lyckats hitta en film när han är i arbete med sina gatumålningar.Den filmen vill jag också ni ska få ta del av och här är den. Sen på denna videos meny se en video med många målningar med musik och sång. Däär fins också en film med en otrolig korthusbyggare. Håll till godo! 


Funderar på att köra med en saga igen. Vad tycks om det?


Ny vecka har nu börjat vilken jag hoppas börjat riktigt bra för er och så fortsätter så hela veckan! Kram!

Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards