Bengt-Alfreds Tankesmedja

Alla inlägg den 4 februari 2008

Av Bengt - 4 februari 2008 20:46

Puh säger jag. Var och tittade på en bil. Har bestämt mig. Betalade handpenning. Blir tvungen attminska på sparkapitalet L. Bilen är snygg J   En röd Volvo v  40. Men den är mindre än min gamle. Nu gäller det att sälja min gamle Audi. Se vad jag får för den så jag kan sätta in lite pengar igen.

Så gick min lilla TV 14 tum sönder som jag har vid datorn. Den var gammal. Fått springa fatt en ny till bra pris. Det är stor prisskillnad i olika affärer för samma vara. Sen måste man göra alla inställningar! Så har jag fått hämta och köra en vän till akuten i helgen! Tog lång tid. Hämta medicin m.m.Så all tid har gått åt sen i fredags. Har fortfarande mycket att göra! Nu är det en ny vecka som jag önskar alla vänner och besökare blir riktigt bra så som ni önskar!Kram som vanligt!

Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards